2017. február 10.

Fehér, fényes és jól mutat rajta a logójuk. Mi az?

FEHÉR FÉNYES FÓLIÁS DÍSZTASAKOK

De mitől is érdekes ez? Sokáig elvből nem tartottunk teljesen egy színű, fehér emblémázható tasakot. Vagy a tasak tetejét „bolondítottuk meg” valamilyen bordűrrel, mandzsettával,  vagy a redő rész volt más színű. Többek között így igyekeztünk megkülönböztetni magunkat a versenytársainktól, ahol csak teljesen egy színű (valljuk be, egy kicsit unalmas) tasakokat lehet beszerezni.

Nem eresztem bő lére (fiatal Kollégám figyelmeztetett, senki nem fogja elolvasni), idővel „megadtuk magunkat” és már van teljesen egyszínű fehér tasakunk is… DE! Ezt ún. fényes fóliával készítettük, amilyet nem igazán találni a piacon. A fényes vagy matt fólia, utólag, laminálással kerül rá az általában műnyomó alapanyagokra, így készül a legtöbb a Cardex ajándéktasak. Az emblémázható tasakok viszont a legtöbb helyen nem ilyen anyagból készülnek, mert még ma is sokan úgy tudják, még a szakmabeliek is (nem baj az), hogy utólag – főleg a fényes felületet – nem lehet szita nyomni…

Halkan, csak Önöknek jelzem: MI MEGOLDOTTUK. Gyönyörűek megnyomva logóval ezek a tasakok és dehogy jön le a festék róla. Úgy rajta marad,ahogy kell.

FB_Vincotte2

OKOS TASAK – még sem teljesen egy színű

Ne ijedjenek meg, a használatához nem kell semmilyen applikációt letölteni, nem úgy kerül rá az „okosság”. A zsinór füleket „applikáljuk” rá utólag, még pedig olyan színűt, ami a leginkább illik a logóhoz.
Jól ki van ez találva? Mindenesetre a vevőink megszerették és ez nekünk elég.

Köszönöm a figyelmüket.
Bencsik István

2016. július 26.

Cardex emblémázható tasakok

Így lehet Önöknek is saját emblémás Cardex dísztasakja, már egészen kis darabszámban is…

Ajándékozni jó!

Eddig legalább is  nem ment ki a divatból a cégek és különböző intézmények életében sem. Erősíti a kapcsolatokat, erre meg kinek nincs szüksége…Egy gondosan kiválasztott ajándékhoz dukál az igényes csomagolás. A legpraktikusabb ilyenkor egy ajándéktasak, hiszen megkönnyíti a szállítást, átadást és átvételt is…és olyan szépek.

 

Az első probléma…

Dísztasakból nagy választékot találhat bárki, szinte bármelyik üzletközpontban (ha eddig nem figyelt volna fel rá, a legtöbb ezek közül Cardex márkájú…erre azért egy kicsit büszkék vagyunk). Van is köztük olyan ami tetszik, de nem hogy 100-200 de még 10-20 db sincs a kiválasztottból…

 

A második probléma…

Szépek ezek a tasakok, szépek…de azért jó lenne ha a cégünk neve és logója is rákerülne valahogy…

 

A harmadik probléma…

A papírtáska nem egy helikopter ( éppen csak kicsit bonyolultabb mint egy faék), bármelyik nyomda elkészíti…ha legalább 2000 vagy 3000 db-t rendelnek belőle…HUH, az egy kicsit sok.

 

A negyedik probléma…

Vannak cégek ahol olcsó papírtáskákat lehet vásárolni, na de azt a díjnyertes bort, vagy drága, igényes porcelánt csak nem…

 

Az ötödik probléma…

Már egy hét sincs a rendezvényig  és a nyomdában ezen csak mosolyogtak… HELP ME!

 

A MEGOLDÁS: CARDEX BUSINESS + / brand & LOGO

Ne vegyék kérem nagyarcúságnak, de a megoldás mi vagyunk. Legalábbis az évek során sokat dolgoztunk ezen  és már több száz cégnek és intézménynek oldottuk meg és oldjuk meg ma is a jelzett problémákat…még pedig imígyen (csak vázlatosan, mert tényleg nincs sok idő, hogy elkészítsük):

  • Hatalmas – messze a legnagyobb –  készletből és elképesztően széles kínálatbólválaszthatnak ajándéktasakot vevőink…és ebben még segítünk is nekik…
  • Kifejezetten az emblémázásra terveztünk és gyártottunk, különböző stílusú, színű és méretű dísztasakot…és készítünk újakat és újakat…
  • Látványtervet készítünk ingyen és sebesen, de olyat, hogy megszólal…
  • Ha OK, szitanyomással (ez egy kézi nyomdai eljárás, erről majd később
    külön is blogolnék) megnyomjuk, feliratozzuk…
  • És most éppen akciósan és még adományról is rendelkezhetek ? LAHA (Love all, Help all)?
    Hát ez zseniális!
  • És már viszi is a GLS. Ingyen.

Image title

És mikor ilyen leveleket kapunk, mint a legutóbb 50 darabos (!!!) mennyiségben gyártott „Veszprémi Kormányhivatal” emblémás tasak szállítása után, akkor nem érezzük rosszul magunkat:

 

Kedves István!

Megérkeztek a tasakok, rendben volt a szállítás. Nagyon köszönöm a gyors és remek munkát,

nagyon szépek lettek.

Üdvözlettel: 

Szalay Glória

területi képviselő

PBS Hungária Kft.”

Köszönöm a figyelmét!

Bencsik István

2016. március 31.

Aranyos tasakok

Nem minden arany(fólia), ami…

EGY KIS SZAKMAI

Nos, végre itt van egy „szakmás szösszenet” azoknak akik erre kíváncsiak, ahogy ígérjük is ezt a Blog fejbannerében. Most is majd nem sikerült „holnapra” halasztanom, amiből aztán a semmi szokott készülni.

 

KÍNAI TASAKRA KÍNAI CÍMERT

A Kínai Nagykövetségnek már nem először készítünk címeres tasakokat. Elég szép mennyiséget rendeltek, de nem annyit, hogy előbb az ívet nyomjuk meg ofszet eljárással és utána konfekcionáljunk belőle tasakot, így a készleten lévő, népszerű „arany bordűrös” tasakjainkra (ez volt az első emblémázott tasakunk) esett választásuk, hogy utólag nyomjuk rá a címerüket. Az ilyen feladatokat mi nagyon szeretjük, igazából ez az egyik erősségünk…

 

A feladat különlegessége (azon kívül, hogy Kínában készült tasakra készült :)), hogy a címer arany részét, nem simán szita nyomtuk (ahogy a „Kínai Nagykövetség” feliratot és a címer vörös színű részét) hanem arany színű fóliával, mert hogy így kérték a Követségről. Ez egyébként nagyon exkluzív megjelenést biztosíthat az egyedi emblémázásnál és igazából nem is drágább a szitanyomásnál. Bár a technikát „aranyozásnak” nevezik, de nem csak arany színű metál fóliával kivitelezhető ez az eljárás…igen, jó szívvel ajánljuk ez úton is figyelmébe kedves olvasóinknak.

 

A BÖKKENŐ!

Igyekszünk minden részletre időben odafigyelni, de most csak későn „kapcsoltunk” hogy  a választott „Nagy fekvő” méretű tasaknál a visszahajtott talp széle és a bordűr alja közötti résznél (itt lehet biztonságosan az aranyozást elvégezni) nagyobb az arany grafika. Nem volt gond az Italos tasaknál, a Közepesnél, az Óriásnál és a legutóbb készített ún. Nagy álló méretűnél, de itt igen… még hozzá ez végül is  megoldhatatlan problémát jelentett…ráadásul már a teljes mennyiségre rá volt nyomva az arany színű felirat és a címer vörös része, így „nagyon fájt volna” ha az egész mennyiséget ki kellett volna dobnunk.

 

Az emblémázást végző „mester emberünk” nem egy könnyen szokta feladni (igazából eddig a tényleg megoldotta a lehetetlent is) de most egy egész hétvégén keresztül kísérletezett (több mint 150 db tasakot tett így tönkre) és végül megtörten, igen elkeseredve (sőt bepánikolva) hívott, hogy ez nem fog menni. HÁT RITKÁN, DE NÉHA VAN EZ ÍGY…

 

MIT LEHET TENNI?

Ez nem is kérdés. Őszintén elmondtam a problémát a megrendelőnknek (egy fiatal Attasénak) aki megértette a helyzetet és elfogadta az alternatív ajánlatunkat (és persze a jelentős árcsökkentést), hogy ennél  a méretnél a címer arany része is szitanyomással készüljön. Így is szép lett, de azért  – ahogy a fotón is láthatják – nem annyira mint az aranyozással.

Image title

Hát most így jártunk. Tanultunk belőle és okulásul sokaknak le is írtuk…

Köszönöm a figyelmét.

Bencsik István

 

2016. február 14.

Újraindítás

Hát jó kis blogger vagyok mondhatom, elindítok nagy hévvel egy blogot, aztán mindjárt le is fagyott az mint a Windows. Sújt is engem a dolgozó blog olvasók megvetése ezért joggal. Mentegetőzésben jó vagyok, de most nem ezzel tölteném meg ezt a bejegyzést, inkább címszavakban jelzem, hogy milyen fontos dolgok történtek azóta a Cardex B2B üzletágával és milyen terveket forralok erre az évre…aztán majd részletesen is itt ezekről a Blog bejegyzésekben, mert most már aztán engem le sem lehet itt állítani…

NAGY KARÁCSONY, JÓ KARÁCSONY

A karácsonyi szezon nálunk mindig sűrű és néha őrületes, most sem volt ez másképpen. Talán már a rutin miatt, idén egyszer sem kellett nyugtatót bevennem és úgy tudom, hogy miattam a Kollégáimnak sem. Erre még a Főnököm is felfigyelt és ügyvezetői vállveregetésben részesített ezért. Ennél fontosabb, hogy minden eddiginél nagyobb forgalmat sikerült realizálni, pedig úgy alakult, hogy nagy nekifutásra nem volt lehetőség. Na csak tessék figyelni – ha a Jó Isten engedi és megéljük – idén Karácsonykor milyen tűzijáték lesz itt…Fogadom, hogy arról nem utólag fogok beszámolni.

ÚJ HONLAP

Bizony, Karácsonyra kaptam egy új honlapot, méghozzá egy „trendes” kis honlapot. Kollégáim nagyon kitettek magukért, ezúton is köszönöm Nekik. Már csak nekem kell jó tartalmakkal feltölteni. Nos ez eddig nem sikerült (elképesztő, hogy rohan az idő), de nem adom fel, nem ám. Eldöntöttem el, hogy radikálisan megváltoztatom a munkaidő beosztásomat. Nem a napi ügyekkel (rendelések, ajánlatok,  gyártás előkészítés, szállítás, számlázás stb.) kezdek reggel, mert közben el is szaladt a nap, hanem  a marketing feladatokkal. Éppen e szent elhatározásom  gyümölcse eme bejegyzés is…

SOK-SOK ÚJ TERMÉK

Már  a jelzett honlap szerkezetének összeállításánál eldöntöttük, hogy a hagyományos Cardex termékek mellett (üdvözlőlapok és dísztasakok) új irányokba is elmozdulunk. Lesznek reklám ajándékaink és irodaszereink is. Hát tanúsíthatom, hogy új termékeket fejleszteni és az értékesítésre előkészíteni sem gyerekjáték, de az új jelszavamat szem előtt tartva – CÉLTUDATOSSÁG ÉS TERVSZERŰSÉG – lépésről-lépésre be is vezetjük azokat. Lesz itt kérem „New Sensation”! Már csak ezért is érdemes lesz ezt a blogot olvasni…

EGYEDÜL NEM MEGY

Igen kérem, a Cardex Business + immáron kinőtte a One Man Show műfaját, kell ide egy komoly munkatárs, hogy nagyobb léptékekben tudjunk fejlődni. El is kezdem keresni és hiszem, hogy aki keres az talál. Remélem, még nem ment el mindenki Londonba mosogatni…

Köszönöm a figyelmet.
Bencsik István

2015. október 4.

Blog? Miért??

„Biztos vagy benne, hogy blogot szeretnél írni?”

Ezt kérdezte tőlem egy Kolléganőm, amikor összeállítottuk az új honlap szerkezetét, funkcióit…Nos  akkor sem és ma sem vagyok teljesen bizonyos ebben. Mostanság amúgy is tele vagyok bizonytalansággal a munkámmal (Cardex B2B üzletág) kapcsolatban (Kinek, Mit, Hogyan? Jól csinálom?)…na tessék, máris egy jó ok: ha ezeket a gyötrelmeimetkiírom magamból, az rám nézve biztosan  terápiás hatással lesz, kisimultabb leszek, kevésbé megyek a Családom és Kollégáim agyára, ez persze öröm Nekik is…de miért kell ezt feltenni az internetre?

COMING OUT

Itt és most bevallok valamit. Hulljon le a lepel! Nagyon szeretem ezt a munkámat és szeretek róla beszélni. Nos ez van.Nagy kő esett le a szívemről. Ki tudja hol áll meg?

FACEBOOK OR NOT FACEBOOK?

Az eredeti  kérdés ez volt és erre viszont elsőre nagyon határozott volt a válaszom: NO FACEBOOK! Ne legyen, nem szeretem. Méretes, XXL-es fenntartásaim vannak az egész dologgal és jelenséggel kapcsolatban, én privát emberként nem élek vele, lebeszélnék róla  mindenkit…

Egy ideje  fut a céges FB oldalunk és  hát nem túl nagy sikerrel, ha azt vesszük sikernek, hogy hányan lájkolták és ha az ezen keresztül szerzett új vevők számát nézzük. Persze miután tisztáztuk, hogy mindez nem is cél, hiszen nem akarunk közösséget teremteni, nem vágyunk rajongókra és kialakult elég jól az értékesítésünk menete, annak mértékével sem vagyunk elégedetlenek…így köszönjük, nem is kérjük a Közösségi Marketing Guruk (vannak ilyenek) hasznos tanácsait.

Témánk van bőven, de amikor megfogalmaztam ezeket úgy rendesen, mindig rám szóltak, hogy a Facebookra nem ilyeneket szoktak feltenni, túl hosszú, itt erre senki nem kíváncsi…el is ment a kedvem.

FACEBOOK OR BLOG?

Talán legyen akkor inkább egy céges Blog, javasolta egy  a webes világban igen jártas Kollégám. Ott elengedhetem magamat. Mivel régebben írtam már ilyet és olvasok is egy párat, ezért mindjárt jobb érzésem támadott…

FACEBOOK AND BLOG!

Végül is meggyőzettem, a Facebook ma már megkerülhetetlen, akik pedig figyelik az oldalunkat, azokat nem illek cserben hagyni. És ha már így döntöttünk, nem félszívvel csináljuk majd ezt sem, hogy eltelnek hetek bejegyzés nélkül, hanem pakoljuk fel a sok szép terméket hetente többször is, akár naponta…SZÓVAL LEHET ITT MINKET KEDVELNI! Köszönjük.

A munkamegosztás pedig az lesz, hogy marketinges Kolléganőm felteszi az általam javasolt termékeket, rövid kisfészbukos infókkal ahogy kell, én pedig leírom a Blogban, hogyan is született meg a végeredmény, hogyan jutottunk el odáig…

AZOKNAK AKIK KÍVÁNCSIAK A MUNKÁNK SZAKMAI ÉS EMBERI HÁTTERÉRE IS

Ezt fogalmaztam meg és ezt írtuk az új honlap Blog bannerébe. ÁMEN! Így gondolom. Így lesz. Ezennel elkezdem. Aztán majd meglátjuk…

Ha Ön nem Kollégám és nem rokonomként végig olvas egy, netán egy pár bejegyzést  (mert éppen a honlapunkon tájékozódott) és nem bosszankodik utólag az erre szánt percek elvesztegetése miatt, esetleg olyan gondolat fogan meg Önben, hogy még majd ide nézek máskor is, nos ez fog igazán megnyugtatni. Ha ezután nagyobb bizalommal tekint termékeinkre és szolgáltatásainkra, ha a már ismert Cardex márkanév mellett a Cardex Business + márkanév is jelent majd Önnek valamit, és ha pozitív visszajelzést is küld nekem ,akkor majd teljes mell szélességgel mondom IGEN ÉRDEMES! LET IS BLOG!

Köszönöm a figyelmét.

Bencsik István