A megrendelésről

Minden fontos információ a megrendeléssel és az átvétellel kapcsolatban

Termékkínálatunkat a Cardex E-Katalógusában találhatja meg.
A katalógusban részletes információt találhat az adott termék(ek) áráról, kiviteléről, készletinformációjáról.

Megrendelését email-en keresztül tudja leadni számunkra.


Rendelés leadásához szükséges információk:

  • A megrendelni kívánt termék(ek) 5 számjegyű cikkszám azonosítója
  • A megrendelni kívánt termék(ek) mennyisége
  • Fizetés módja (készpénz, átutalás)
  • Számlázási cím, illetve szállítási cím, adószám

 

Átvétel / Szállítási információk:

A megrendelt termékeket személyesen átveheti központi címünkön (1037 Budapest, Bécsi út 267.), hétköznap reggel 8 és délután 4 óra között vagy kérésére GLS futárszolgálat segítségével az Ön által megadott címre házhoz szállíttatjuk megrendelését.

A futárszolgálat 1 munkanapon belül kiszállítja csomagját az ország bármely pontjára.
A szállítást, nettó 20.000,- Ft feletti rendelés esetén, díjmentesen biztosítjuk Önnek, ez alatt pedig 1200 Ft+ÁFA szállítási költsége van.
A kiszállítás pontos időpontjáról email-ben tájékoztatjuk.

Kérdés-kérés esetén elérhetőségeinken készséggel állunk rendelkezésére.